Po intenzivním několikaměsíčním vývoji spustila značka Budweiser Budvar nové webové stránky na adrese www.budvar.cz. Webové stránky jsou nově optimalizovány pro široké spektrum zařízení, od moderních velkoplošných monitorů až po mobilní telefony a stále populárnější tablety. Novinkou je také lokalizace webu do angličtiny a němčiny.
“Spuštění nové verze prezentace předcházela důkladná analýza statistik návštěvnosti a jeho užívání. Dospěli jsme k závěru, že klíčový web značky Budweiser Budvar musíme posunout dál nejen designově, ale hlavně uživatelsky. Nový web je tak přehlednější, rychlejší a především dostupný na mobilech a tabletech. Lokalizace obsahu do angličtiny a němčiny byla naprosto nezbytná, neboť polovinu naší produkce vyvážíme a značku tedy musíme adekvátně prezentovat i v zahraničí,” říká Jakub Janoušek, internet communication manager Budějovického Budvaru.
Stránky jsou technologicky navrženy tak, že samy poznají, z jakého zařízení uživatel přichází a přizpůsobí mu své zobrazení pro snazší ovládání - jedná se o tzv. responzivní design. Web je postaven na nejmodernějších technologiích jako je HTML 5, CSS 3, paralaxní scrolling pomocí JavaScriptu apod. Web již neobsahuje žádné prvky v technologii Flash, která se dříve používala zejména pro animaci. Aplikace „Kam na Budvar“ nabízí vyšší uživatelský komfort, rychlejší vyhledávání restaurací s našeptávačem a možnost přepnutí pohledu do Google Street View pro ještě snazší nalezení požadované restaurace. Optimalizací prošla také sekce Ke stažení, ve které nyní najdete tematické tapety z aktuální kampaně značky, přizpůsobené pro běžná rozlišení monitorů, ale i displejů tzv. chytrých telefonů a tabletů.
Změny jsou také obsahové. Úvodní stránka nyní přehledně zobrazuje všechny komunikační aktivity značky. Také byly přepracovány klíčové podstránky. Nechybí kompletní přehled produktů z portfolia značky Budweiser Budvar včetně rozšířené verze historie pivovaru, přehledně zpracované do časové osy od roku 1265 do současnosti.