V nabídce budou dle technických možností také kroužkovaný ležák, případně nefiltrované kvasnicové pivo Budweiser Budvar Cvikl, čepované do skla. Významnou novinkou bude i nabídka čepovaného jablečného cideru Somersby. Na vybraných festivalech se také letos budou používat vratné ekologické kelímky, vyrobené ze speciálního, vysoce odolného, ale snadno recyklovatelného plastu.
„Přítomnost naší značky na letních akcích je velmi důležitou součástí komunikace. Přímé oslovení nejrůznějších komunit v rámci naší cílové skupiny se nedá ničím nahradit. Chceme být na místech, která mají lidé rádi, a stát se tak součástí jejich světa. Naše čepované pivo se pak stává příjemným bonusem pro obě strany,“ říká Aleš Eder, brand manažer značky Budweiser Budvar.
Hlavní festivalová sezóna začne již tento týden, kdy proběhnou tři velké festivaly: Basinfirefest, Open Air Musicfest Přeštěnice a největší slovenský rockový festival Topfest. Během léta budou největšími akcemi Mighty Sounds a Brutal Assault. Se značkou Budweiser Budvar se ale lidé budou setkávat například na Otáčivém hledišti Český Krumlov nebo na Mezinárodním hudebním festivalu Český Krumlov. Letošní letní sezóna se značkou Budweiser Budvar bude probíhat po celé republice až do 20. září, kdy vyvrcholí oslavou 119. výročí založení Budějovického Budvaru, nazvanou Den v Budvaru. Celkem tak bude značka Budweiser Budvar během léta přítomna na víc než 20 akcích.
Kalendář nejdůležitějších akcí podporovaných značkou Budweiser Budvar v sezóně 2014:
Otáčivé hlediště Český Krumlov (12. 6. – 6. 9., Český Krumlov)
Basinfirefest (26. 6. – 29. 6., Spálené Poříčí)
TOPFEST (26. 6. – 28. 6., Piešťany)
Open Air Musicfest Přeštěnice (27. 6. – 28. 6., Přeštěnice)
Mighty Sounds (11. 7. – 13. 7., Tábor)
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov (18. 7. – 16. 8., Český Krumlov)
Brutal Assault (6. 8. – 9. 8., Jaroměř)
Den v Budvaru (20. 9., České Budějovice)