V obchodech po celé republice se objevila limitovaná edice světlého ležáku Budweiser Budvar. Tentokrát se jedná o zajímavou obalovou inovaci: láhev má objem jeden litr a je zabalena v exkluzivní dárkové krabici. Originální designová láhev typu Champagne se vyznačuje výrazným plastickým embossingem, který zobrazuje znak města České Budějovice, logo Budweiser Budvar a tradiční budvarský symbol – štít s písmenem „B“. Embossing nahrazuje klasickou etiketu a povinné informace o produktu jsou vytištěné na kartonovém obalu.
„Jednou z vhodných příležitostí, jak naší novinku využít, je Svátek sousedů, který se slaví koncem května. Litrová láhev je pro jednoho člověka příliš velká a přímo vybízí k tomu, abychom se o její obsah s někým podělili – právě třeba se svými sousedy. Kromě toho se taková láhev dá využít jako sympatický dárek,“ říká Ing. Marek Honetschläger, manažer pro inovace z Budějovického Budvaru. Atypické láhve budou určitě zajímat sběratele.
Atraktivní obal zaujme i všechny, kteří cestou na návštěvu shánějí malou pozornost pro hostitele. Jednolitrová láhev bude dostupná ve vybraných prodejních řetězcích do vyprodání zásob. Doporučená prodejní cena je 149,- Kč. Marketingová podpora je plánována pouze v místech prodeje. Láhve budou v prodejnách výrazně viditelné. Pomůže k tomu unikátní kartonový display, který slouží zároveň jako přepravní obal i jako stojan k vystavení přímo na prodejní ploše.