Dne 1. března 2007 bylo na trh v Jihočeském kraji uvedeno nové světlé výčepní pivo značky Pardál. Jeho vznik byl v českých poměrech zcela unikátní: na jeho vývoji se poprvé zcela zásadním způsobem podíleli samotní budoucí spotřebitelé. Více než 300 zkušených českých pivařů se zúčastnilo série řízených degustací, během kterých ladili chuť, barvu, říz, pěnu i další vlastnosti nového piva. Výsledkem jejich práce se stal Pardál – první pivo vyladěné samotnými pijáky. Pro velký zájem zákazníků se loni v lednu sešli spolutvůrci Pardála podruhé a pomohli vytvořit novou variantu oblíbeného piva určenou pro slavnostnější příležitosti – světlý jedenáctistupňový Pardál Echt.
Pivo Pardál dnes oslavuje tři roky od uvedení na trh a to je důvodem k bilancování. Celkem se během tří let prodalo 467 789 hektolitrů piva značky Pardál. „Značka Pardál se na vysoce konkurenčním a náročném českém pivním trhu velmi dobře prosadila a mezi zákazníky je stále oblíbenější. V roce 2009 se prodej Pardála meziročně zvýšil téměř o 3 % a dosáhl celkového objemu 198 403 hektolitrů,“ říká Ing. Martin Horejš, vedoucí oddělení tuzemských prodejů z Budějovického Budvaru. Spotřeba piva v ČR se přitom loni snížila až o 10 %. V roce 2009 se během pouhých 7 měsíců stal lahvový Pardál Echt šestou nejprodávanější „jedenáctkou“ v ČR. Na českém trhu přitom v současnosti je asi 40 značek lahvových „jedenáctek“.
„Značka Pardál je originální také způsobem komunikace. Pijáci se od samotného počátku aktivně podílejí i na propagaci své značky. Proto se objevují na POS materiálech k podpoře prodeje, na outdoorových nosičích nebo hrají v televizních spotech,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Velkou roli v komunikaci značky hraje tzv. „šeptanda“ a další alternativní a nové formy komunikace. „Protože Pardál vznikal netradičně, snažíme se využívat i netradiční formy komunikace s velmi aktivním zapojením zákazníků. I proto probíhají naše promo akce často tam, kde lidé tráví chvíle odpočinku či dovolenou a kde se baví s přáteli – tedy na místech, kam Pardál patří,“ doplňuje Alena Mazancová.
Reklamní kampaně na značku Pardál získaly řadu cen. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Významným úspěchem byla i stříbrná medaile pro televizní spot z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě a „Stříbrný bubínek“ na reklamním festivalu ve slovinské Portoroži. Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.