Světlý ležák z pivovaru Budějovický Budvar se poprvé v historii umístil na druhém místě mezi nejprodávanějšími značkami piva (Best Selling Brands) v nejlepších světových barech podle aktuálního žebříčku „The World’s 50 Best Bars“. Uvedl to ve své zprávě britský odborný magazín Drinks International, který žebříček organizuje již šest let. Editorem žebříčku „The World’s 50 Best Bars“ je pan Hamish Smith, který je zároveň zástupcem editora magazínu Drinks International. Pořadí nejprodávanějších piv vzniklo na základě dotazování obsluhy v barech, které se umístily v „The World’s 50 Best Bars“ na 1. – 100. místě (pořadí 51. - 100. nebylo zveřejněno). Pivo značky Budvar se prosadilo i v žebříčku nejatraktivnějších značek pro zákazníky (Top Trending Brands), kde skončilo na šestém místě. Samotný žebříček nejlepších barů „The World’s 50 Best Bars“ vzniká hlasováním 334 členů World's 50 Best Bars Academy. Členové Akademie jsou bez výjimky špičkoví odborníci z celého světa, včetně tří zástupců z České republiky.
„Je to pro nás skvělá zpráva. Naše pivo prodáváme na celém světě v prémiovém segmentu originálních importovaných ležáků. Proto se snažíme pronikat do gastronomických provozoven nabízejících originální importované produkty, mezi něž samozřejmě patří i špičkové bary. To, že naše pivo zařadili do své nabídky i majitelé nejlepších světových barů, je pro nás velkou ctí. Konkurence dodavatelů v tomto segmentu je extrémně vysoká,“ říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru. Světlý budvarský ležák si mohou objednat například hosté v barech Bulletin Place (Sydney, 19. místo v žebříčku), Eau de Vie (Sydney, 31. místo v žebříčku), nebo Black Pearl (Melbourne, 37. místo v žebříčku).
V roce 2014 vyvezl Budějovický Budvar, n. p. do 70 států nejvíce piva ve své historii. Objem exportu dosáhl 813 000 hektolitrů piva, což je o 6% více než v roce 2013.