„V letošním roce jsme poněkud změnili prezentaci naší značky na letních akcích. Hlavním cílem je pro nás přímé oslovení nejrůznějších komunit v rámci naší cílové skupiny. Chceme být na místech, která mají tito lidé rádi, a stát se tak součástí jejich světa. Naše čepované pivo se pak stává příjemným bonusem pro obě strany,“ říká Aleš Eder, brand manažer značky Budweiser Budvar. Samozřejmostí na všech letních akcích s účastí značky Budweiser Budvar je nabídka skvěle ošetřeného a vychlazeného piva. Letošní velkou novinkou je podávání piva ve vratných ekologických kelímcích vyrobených ze speciálního, vysoce odolného, ale snadno recyklovatelného plastu. Tyto kelímky jsou v českých poměrech zatím netradiční, ale jsou běžné na všech velkých evropských hudebních festivalech. Zálohované kelímky přispívají i k tomu, aby prostředí bylo čistější a kultivovanější.
Letošní letní sezóna se značkou Budweiser Budvar bude pokračovat po celé republice až do 10. září, kdy vyvrcholí oslavou 116. výročí založení Budějovického Budvaru, nazvanou Den v Budvaru.