„PardálOVO bezové vyváženě kombinuje chuť a osvěžující aroma bezového květu a přitom nepotlačuje výrazný pivní charakter a hořkost. Věříme tedy, že PardálOVO bude z těchto důvodů příznivě přijímáno nejen muži, ale i ženami. Očekáváme, že v letošním roce prodáme nejméně 10 250 hektolitrů tohoto produktu,“ říká Ing. Jiří Boček, ředitel Budějovického Budvaru. Nový nápoj bude zákazníkům po celé České republice i na Slovensku k dispozici v plechovkách a lahvích o objemu 0,5 litru. Je vyroben ze světlého ležáku Pardál Echt a kvalitního sirupu z květu černého bezu. Neobsahuje žádná umělá barviva ani chemické konzervanty. Obsahuje 2% alkoholu a energetický obsah je 135 kJ/100 ml.
Vývoj produktu v laboratoři Budějovické Budvaru byl zahájen v září 2011. V říjnu 2012 se do ladění parametrů nového nápoje zapojilo nejprve 120 zástupců spotřebitelů – poprvé včetně žen - a v další fázi téměř 1000 jejich přátel a rodinných příslušníků. „Pardálové otevřeli svůj doposud ryze mužský svět i ženám a společně vyladili nápoj, který kombinuje mužnou hořkost s osvěžující ovocnou příchutí,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Nápoj „PardálOVO bezové“ je tedy určený pro muže i ženy a měl by harmonicky propojovat jejich často velmi odlišné světy. Proto i jeho hlavní sdělení zní: „Vyladili jsme ho tak, aby nás bavil oba“.