Pivovar Budějovický Budvar uvádí na trh zcela nové přepravky pro 20 pivních lahví o objemu 0,5 litru. Přepravky jsou určené pro celý sortiment značky Pardál – tedy pro světlé výčepní pivo Pardál, světlý ležák Pardál Echt a také pro míchaný pivní nápoj PardálOVO bezové. Kromě České republiky se pivo Pardál vyváží do Německa a na Slovensko. Připravuje se zahájení exportu do Ruska a do několika dalších zemí. Nové přepravky nahradí původní obaly, které byly vytvořeny speciálním přelepem starých přepravek pro značku Budweiser Budvar a které byly původně v oběhu od roku 1993.
„Značka Pardál má pevné postavení na českém trhu a získává příznivce i v zahraničí. Nové přepravky završují komplexní proces změn grafického vzhledu všech obalů značky Pardál, který jsme zahájili v loňském roce. Navíc jsou v souladu s celkovým komunikačním stylem značky,“ říká Ing. Alena Mazancová, Brand manager značky Pardál z Budějovického Budvaru. Hlavním cílem bylo zajistit jasné odlišení značky Pardál v místech prodeje od levných nebo privátních značek. Byla zachována dominantní tmavě červená barva, která vyjadřuje příslušnost k Budějovickému Budvaru. Nový vizuální styl působí dravěji a moderněji. Prostou červeno-bílou kombinaci nahradily dynamické přechody od temně karmínové až po světle červenou. Komiksovou postavu vystřídala hlava šelmy doplněná motivem hlubokých drápanců od pardálí tlapy.
„Nová přepravka má stejné vnější rozměry i stejné vnitřní uspořádání jako stávající přepravka, což vyloučí jakékoliv technické problémy při manipulaci. Navíc poskytuje zákazníkům a uživatelům výrazně vyšší uživatelský komfort. Držadla jsou ergonomicky tvarována, což zamezí nepříjemným otlakům prstů při ruční manipulaci a zvýší i bezpečnost úchopu,“ doplňuje Ing. Marek Honetschlager, Innovation manager Budějovického Budvaru.
Pro potisk přepravek byla využita technologie tzv. „inmould label“, která zajišťuje ve srovnání s klasikou technologií sítotisku výrazně vyšší kvalitu potisku. Potisk je navíc vysoce odolný proti mechanickému i chemickému poškození. Tím jsou dlouhodobě zajištěny perfektní vzhled a atraktivita obalu po celou dobu životnosti, tedy nejméně po dobu 10 let.
Budějovický Budvar objednal pro zajištění potřeb prodeje celkem 474 000 kusů nových přepravek. „Celkové náklady na výměnu přepravek dosáhnou 2,8 mil. EUR. Kromě samotných přepravek bylo nutné investovat do výrobních forem a také do seřízení automatů pro výkup přepravek v obchodech,“ uzavírá Ing. Pavel Pánek, vedoucí oddělení nákupu a logistiky Budějovického Budvaru.