V únoru 2013 uvedl Budějovický Budvar do provozu vlastní stáčírnu plechovek. Investice v hodnotě 110 mil. Kč a hodinovým výkonem 16 800 plechovek zásadním způsobem zvýšila rychlost reakcí pivovaru na požadavky trhu a umožnila uspokojit výrazný nárůst poptávky po pivu v plechu v posledních letech. V nejbližších dnech se ve vybraných obchodních řetězcích a v prodejnách nezávislého maloobchodu objeví světlý ležák Pardál Echt v plechovkách o objemu 0,5 litru.
„Pro letošní období výletů a dovolených nasazujeme na český trh sezónní novinku, která zákazníky určitě zaujme. Chceme také naplno využít potenciál rostoucí poptávky v segmentu jedenáctistupňových ležáků,“ říká Ing. Martin Horejš, vedoucí oddělení tuzemských prodejů z Budějovického Budvar. Doporučená pultová cena novinky je 13,90 Kč.
Díky vlastní stáčírně plechovek začal pivovar v uplynulém roce stáčet do plechovek tři nové druhy piva: tmavý ležák Budweiser Budvar, výčepní pivo Pardál a míchaný nápoj z piva PardálOVO bezové. Linka umožňuje stáčení do plechovek o objemu 0,33 litru, 0,44 litru a 0,5 litru a navíc dokáže balit plechovky do mnoha praktických a uživatelsky komfortních skupinových balení ve fólii (pro 4, 6, 8 nebo 12 plechovek), nebo do balení s odnosnou páskou.
Budějovický Budvar loni zvýšil prodej piva v plechovkách meziročně téměř na dvojnásobek (o 94%) na celkových 144 218 hektolitrů. Z toho asi ¼ se prodala v České republice s meziročním nárůstem o 99%. Pro srovnání: v roce 2005 prodal Budějovický Budvar v plechovkách pouhých 9 000 hektolitrů piva. Velmi dynamický nárůst prodeje plechovek pokračuje i v letošním roce.